Objednávky servisu – z důvodu plánování servisních výjezdů volejte, prosím, v čase 8-15h – ☎️+420 739 866 844

Ceník + servisní podmínky

Servis v místě zákazníka

Platný od 1.9.2024, ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH.

  • Cena servisních výkonů ve všední dny pondělí až pátek je 750 Kč/1h 1 technik.

Částka za každou další započatou hodinu se účtuje po půlhodině.

  • Doprava, náklady na servisní vozidlo a řidiče je 690,- Kč/ 1 výjezd/ Praha paušál. 

O ceně standardních náhradních dílů informuje technik zákazníka ústně na místě. Vyžaduje-li oprava objednání náhradních dílů na konkrétní typ spotřebiče, zákazník bývá informován o ceně dílů před započatým servisem a je vyžadována písemná objednávka. Po závazném objednání dílů na konkretizovaný typ spotřebiče již nelze servis zrušit.

  • Cena akutních servisních výkonů mimo všední dny (o svátcích a v mimopracovních hodinách) je 1300,- Kč/1h 1 technik. 

Objednáním servisu na místo zákazníka se objednatel zavazuje poskytnout nezbytnou součinnost pro plnění předmětu služby, zejména zpřístupnění prostor a umožňuje-li to situace, tak i zpřístupnění parkovacího místa (např. parkování pro zásobování). Zrušení již objednaného servisu je možné pouze s dostatečným předstihem, tak, aby nevznikly náklady na dopravu, servisní vozidlo a řidiče. V opačném případě mohou být tyto náklady objednavateli účtovány. 

Z organizačních důvodů jezdí v současné době servis na místo zákazníka 2 technici. To ale neznamená, že je zákazníkovi automaticky účtována částka za práci dvou techniků. Cena za servisní výjezd dvou techniků je účtována jen v případech, že z důvodu dodržení směrnice bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dle vyhlášky č. 432/2003 Sb., v platném znění) servis či montáž vyžaduje sundavání a zvedání či přenášení břemen nad stanovené limity hmotnosti pro 1 technika. Částka za práci dvou techniků je dále pak účtována i v případě, že z důvodu urychlení servisních prací pracují 2 technici zároveň na různých úkonech či na rozdílných zařízeních.

Dílenský servis

  • Cena za dílenský servis je 750 Kč/1h práce.

Přijímací technik bývá část pracovní doby v terénu, a proto je nutné při zájmu o dílenskou opravu volat předem a domluvit si termín.

 Objednavatel je povinen si vyzvednout opravený přístroj v termínu do 30 dnů od ukončení opravy. Neučiní-li tak, má dodavatel po ukončení lhůty pro vyzvednutí právo si účtovat skladné ve výši 40,- Kč za každý další den až do vyzvednutí zakázky. V případě, že si objednavatel přístroj nevyzvedne ani do 6 měsíců od data ukončení opravy, může dodavatel spotřebič nabídnout k prodeji a finance z výtěžku prodeje použít na náklady spojené s opravou a skladováním daného přístroje.

Chcete si objednat servis, zeptat se na cenu nového nebo bazarového spotřebiče či chcete vědět podrobnosti k půjčovně? Neváhejte se na nás obrátit, jsme tu pro Vás.